My Favourite Sport

Hi Lovers,

Since I was in primary school till secondary school, I love to playing badminton, volley ball & hockey. Sometimes I must spent my time over the weekends for the training. Actually, my top sports was volley ball & hockey.

Fyi, since form 1 until form 5, our school telah mewakili Daerah Klang untuk sukan hockey & volley ball. I was totally fun during tournament. To be honest, I can’t concentrated both games in one time. Sometimes tak cukup masa untuk training & penat sangat2. Nak tak nak I terpaksa sacrifice untuk concentrated satu game saja. Myself decided to playing hockey.

But that one for long time ago. I wonder how long it’s been since the last time I playing hockey. I miss to playing hockey. Now segala-galanya sudah berubah. Huhuuhu

Now, whenever people ask me what's my favourite sport??? I just telling them my favourite sport is swimming. That's the only sport I can do. Hehehe. Lyn dah tak active macam dulu lagi. Tiada lagi hockey & volley ball lagi. Hehehe

ILoveSwimmingLyn terjebak dengan swimming ni since start bekerja mula-mula dulu. I think almost 9 years ago. My colleagues including myself paid for the swimming class nearby my office. Every week like almost twice a week we went for training. Bila segala jenis swimming dah terror we went for swimming every week. Maksudnya swimming kitorang tidak terhenti setakat class jer. Sampai sekarang kami masih pratikkan. poolEven masing-masing tak sama office pun sekarang ni, Lyn masih bergiat active. Twice a week Lyn mesti pergi swimming. OMG!!! I really love to swimming. Pantang pergi bercuti mesti nak pergi swimming. Hehehe. Orang kata swimming boleh mencantikkan badan. Yes it’s truth. It is my own personal opinion. It really works all your muscles and your whole body. It feels really good and refreshing. That’s the fact. week6_img

But one things, seaktif mana pun sports yang kita main even simple sekali pun, peluh mesti ada. Macam Lyn yg suka swimming pun, kadang2 started smelling one kind. Padahal swimming bukanlah dibawah matahari sangat. Tetapi tetap berpeluh. Sejak Adidas Action 3 diperkenalkan, Lyn use these great products by Adidas to protect my skin especially during hot day. I feel dry & fresh during swimming.

To people out there, please grab these great product nearby departmental stores. Anda akan berasa yakin apabila menggunakannya :D

Feel fresh with Adidas Action 3!!! :D

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

9 comments:

Anonymous said...

Sukan ape pun yg penting kite enjoy. Barula nampak hasilnya...penat pun x rase..;)

Lyn Yusoff said...

betul tuh..
mula2 dulu mmg sgt penat & mengah..
skrg ni tak lagi..semakin enjoy tau.. hehehe

Kaseh NazLieza said...

wah...suka swim ea kak..mmg bgus utk kcantikan bdn tu kak...amalkan selalu k..

bru lepas window shopping kt diva darling...fuhh..mmg cntik2 r kak..mahu jg grab sehelai 2 nti..hehehe

Lyn Yusoff said...

Lieza,
swimming je yg terlarat buat masa ni. dah tua2 ni, cepat mengah. hehehe

serious cantik2 kan baju kt situ..
grab je klu berkenan.. jgn smpai sold out lak..heheh

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum kak lyn,

seronoknya swimming.
last sekali dapat swimming bulan lepas..
best oh swimming.
tegang je muscle kat perut ni.
hu hu hu.

Lyn Yusoff said...

wassalam syahira,

mmg seronok swimming ni.
kak lyn dah 2-3 minggu ni tak g swimming lagi.. minggu ni baru nak continue balik. hehehe

Faz's Shaklee said...

beb...ko g class ktner tu? cam besh ajer...aku jeles la tgk anak² buah sronok jer swimming...makcik dia duk jer kt tepi kolam men² air...adehhh

sWeEtdArLinG said...

gud luck!! hopefully dapat RM20 from abang nuff...

Lyn Yusoff said...

Faz,
aku belajar kat s alam.
lama dah tu. skrg masih swimming lagi..

Amy,
InsyaAllah..
klu ade rezeki dpt lah.. hehehe