Dasar Pelupa…:(

08042010223

Quite long time ago, I loss this voucher. Tak pasti letak kat mane. Yesterday, duk berkemas dalam bilik, I’ve found the gift voucher RM50 from Parkson. I've received this Parkson voucher from Citibank as a reward. Bila tu, mmg tak hingat. I think almost 4 – 5 months ago. Hehehe. Actually dapat RM100, tapi yg RM50 tu dah pakai dah. Beli ape pun dah tak ingat.

The voucher is valid till 20th July 2010 from the date issued. Still got time to redeem. Hehehe. Kalu tak jumpa mmg burned jelah cam tuh.

0804201022608042010225Same goes to La Senza voucher, missing in action gak. Finally, I’ve found the booklet voucher inside my handbag. Tu pun habis diselongkar mane nak cari benda2 tu sume. Mmg dasar pelupa. Hahahha. Kat tempat lain yg diletak, kat tempat lain yg dicari. Mane lah nak jumpa pun. Huhuhu.

Ya Allah, what happen to me!!!.. Pelupa sokmo.. Huhuhu

Serious!! I need the voucher urgently. So, now I can buy new top in Parkson. Hehehe. Yang La Senza tu mmg nak redeem offer masa my birthday last month. Rasenye during my birthday itself. Kalau tak boleh, guna voucher lain yg boleh dpt 40% or 30% off. Still jimat lagi.

Well, weekend ni mmg nak menghabiskan masa di Pyramid. Anyone nak join??

Jom!!…

9 comments:

Dee said...

happy shopping dear!

Lyn Yusoff said...

tocey2. hehehe..

Nashays said...

best..best..mari berterapi hujung minggu nie :D

lily lotus said...

selamat mencuci poket. hehe

Kaseh NazLieza said...

wah...syoknya shopping...

sWeEtdArLinG said...

i have RM100 valid til april.. pun pernah hilang sib baik sempat jumpa.. so tomorrow, shopping time...!!!!

Lyn Yusoff said...

Nashays,
sgt setuju...

Lily,
dan poket pun semakin rabak nnti..
hahahha

Lieza,
mmg syok.. pastu gigit jari..
hahahhaa

Amy,
u pun nak shopping gak erh..
happy shopping dear..

Anonymous said...

Jom jom hehe...
Macam dekat jek Muar gn Sunway..hiii

Lyn Yusoff said...

mari mari... teman i shopping..
hahahhaa