Outfit from Diva-Darling

I've found Diva-Darling from Redmummy once she blog it one dress from them. Nice dress. I like!! As usual, myself sure gediks2 nak gak tgk baju kat web tuh. Finally, I saw 1 top, very nice, very cute & very.. very beautiful. Eventhough, it’s not blue color, but I like!! walaupun sebenarnya nak cari top blue. Lupakan biru sebentar. Hehehehe

Managed to email Diva-Darling and the top still available. Managed to bank-in the RM. Owh yer.. Lyn dpt discount tau from Diva-Darling. Bak kata Kak Red, mention je nama keramat Redmummy, katakan kita readers from Redmummy, sure dpt discount. Thx to Kak Red too.

Anyway, I got this parcel yesterday evening before I left. Only 2 seconds. Before balik from office singgah jap kat receptions, tgk2 despatch baru je hantar. Kalau tak alamatnyer next day lah baru dapat. Hehehhee P1020969 Otw back tu asyik pandang je parcel. Nak sgt tgk top yg cantik tu. Tapi sampai rumah nnti lah baru tgkkan. Tak sabar betul I. Hahahaha.P1020973

Once balik jer terus bukak. OMG!!! I had beautiful top. Cantik!!! I will reveal soon yea. I love it soooo muchhhhhhh!!!! Sempat try & can match with pants & leggings. Can’t wait to wear it. Tapi tak tau bila lah nak pakai pun. Huhuhu.

Anyway, Diva-Darling.. thx for your cooperation yeah. Hope can shopping from your blog again & again :D. Tops light blue ada tak?? Hehehee

Update: Salam takziah kepada keluarga Allahyarham Din Beramboi. Semoga rohya dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman. Al-Fatihah. Amin

6 comments:

Najwa said...

baru terjenguk blog tu.. looks interesting... thanks for sharing kak lyn :)

Lyn Yusoff said...

Hi Wawa,
mmg looks interesting...
klu berkenan boleh beli..:)

sWeEtDaRLinG said...

tak sabar nak tengok ni... cepat update...

lately, i takut tul nak beli baju online, takut tak muat :(

Lyn Yusoff said...

Act i pun takut gak nak beli, tpi pandai2 agaklah. lagi puin bdn kurus kering cam i ni senang nak carik size..
cuma takut terlalu besar plak.

Anonymous said...

Jeles r gn kakak biru ni asyik chopping2 jerk...huuuu

Lyn Yusoff said...

Cik N,

Shopping brg murah2 jer cik N
tu je yg mampu.. kih kihkih