Ubat Mengantuk

Driver 

Semasa Ali sedang menunggu keretanya , beliau berbual sebentar bersama Kasim.

Kasim : Ali , kau tak balik lagi?
Ali : Belum lagi , driver aku belum datang lagi.
Kasim : Ohh , hebatnya kau ada driver.
Ali : Haruslah! kereta pun aku tukar-tukar pegi keje. Sometimes driver pun aku tukar.
Kasim : Wahh! *terpegun*
Ali : Hah! tu driver aku dah sampai . Teksi!!
Kasim : @#$%^& ! 

Beritahu Siang2 

Marsya baru berumur lima tahun. Dia mmg pintar bercakap. Suatu hari dia mengikut ibunya ke kedai.

Ibu : Encik, saya nak susu dua tin, beras tiga kilo, garam sekotak dan gula dua kilo.
Penjual : Ada apa2 lagi yg awak nak? Jumlah kesemuanya RM20.
Ibu : Tu saja. Ini duitnya.
Penjual : Terima kasih.

Setelah membayar harga barang2 itu, ibu teringat beberapa brg yg perlu dibelinya. Dia pun memesan brg2 itu kepada penjual itu tadi.

Penjual : Kenapa awak tak beritahu siang2?
Ibu : [tidak menjawab apa2]
Marsya : Pakcik! Ibu beritahu siang2 bukan malam2. Klu beritahu malam2 tentu lah kedai pakcik dah tutup.
Penjual : ?????

 

2 comments:

Amanda Suria said...

wakakakakakakakakaka...

Lyn Yusoff said...

suria,
nak jugak.. wakakakakaka