Pagi Yg Hangin

image
image
image Korang kena baca dr bawah ke atas. Baru faham jalan cerita nya.

I was disappointed with TM’s service. After kes haruk mengharuk baru dorang dpt solve my problem. Dahlah suka2 potong internet & phone line rumah org, bila check kata tak byr. Dah ko potong my bank acc via autopay, pastu kata aku tak byr. Lagi lah aku hangin mcm singa lapar. Plus payment autopay aku tak leh detect. So no point lah buat autopay bagai ni.

Kita nak senang, ni lagi menyusahkan nak call & fax bagai.

Nasib baik within 4 hours internet & phone line rumah dah ok. Klu tidak, mmg kena haruk lagi lah namanya. Aku siap2 dah sound, aku takkan byr RM10 for re-connection. Klu next bills ko charge mmg kena haruk lagi lah jawabnya. Lagi satu Lyn bgitau org tu, Lyn nak tgk next bill plak mcm maner, if happen again, I want to cancelled my autopay. Nasib lah. Ermm.. tak habis2 dia mintak maaf, so ADA AKU KISAH!!!!!

Erggghhh… dorang ni buat kerja sambil lewa. Gaji nak byk, duit org ko nak cepat, tapi service kemain mcm nokharammmm. 

Please do something lah Telekom Malaysia Berhad. Ni zaman 2013 laaa. Bukan zaman kuno lagi. Please upgraded ur system.

Selesai masalah tuh, internet pun dah okey, terima plak satu call.

image Takde maknanyer aku nak amik another CC lagi. Lagi nak menyusahkan hidup aku. CC yg sedia ade pun dah tak pakai lagi. Just byr saki baki jer. Tak lama lagi habis lah hutang aku. Baru lega. Dan takde pasal nak tambah masalah hutang  lagi.

Enuff..

Sekian curahan hati di hari Jumaat :p
 

8 comments:

Suria Amanda said...

sabar Lyn..sabar...x mo marah2..nanti mood kerja lari..

Dee said...

susah bila ada sykt2 tertentu monopoli servis2 mcm ni kan..kdg2 kita terpaksa hadap..huhu..

Rasp said...

benda yg mudah tapi dijadikan susah sbb tiada komitmen tu yg menyakitkan hati kita....
sabar k sis...sabar ....

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Ohh kak..sofia tak pelik la kalau psl TM ni..sofia pn kena byk kali..mmh hangin 1 badan ngn service diorg ni..mentang2 dlm Msia die pegg..abs customer die mainkan..

regards,
Unsmiley

Lyn Yusoff said...

suria,
tu kacau mood semalam along..
sabar je lah dgn perangai dorg ni..

Lyn Yusoff said...

dee,
tu lah pasal kak dee..
klu buat kerja bgus org tak bising2 camni..

Lyn Yusoff said...

rasp,
kita nak menyenangkan kita sbb kekadang takde masa, tapi dorg semakin meremehkan kerja... tension tau sis

Lyn Yusoff said...

sofia,
tul tu sofia,
akak dah kena byk kali gak. Dah lama tak kena, kena lagi akhirnya...
sakit hati nak ngadap benda ni satu2.. tnsion