Laksa Oh Laksa

What kind of laksa did you try? Laksa Sarawak? Laksa Penang? Laksa Johor??

Mine always with Laksa Penang. If laksa yg jual guna van putih tuh pun sedap gak. Kena pandai cari lah. Yg kat Seksyen 7 tu sedap.

Every time I passed by Garden Cafe at the top floor of Mid Valley Jusco, I always attracted by the fragrance of the Asam Laksa. Dari jauh dah terbau2 asam laksa ni. hehehe.

20140208_150747Dah dua kali dtg, dua2 kali duk pekena laksa. Lagi pun bkn selalu dtg MV ni kan. So I just had asam laksa for my lunch. Mmg sedap.

Ada sesiapa yg pernah try laksa ni?


6 comments:

Amanda Suria said...

terus rasa nak makan laksa....oh tidak....

CikLily Putih said...

tak berape minat laksa penang tapi kalau laksam dan laksa johor boleh makan berpinggan2 ye..

Lyn Yusoff said...

Suria,
hahahah..
kesian along..pi carik pi

Lyn Yusoff said...

CikLily Putih,
laksam pun sedap jugak..
dah i pun teringin laksam hahaha

Mummydearie said...

Akak of courselah suka laksa Johor dengan laksa Penang. Nikmat tak terhingga dapat makan laksa nih. Yang kat MV tu, belum pernah mencuba lagi walaupun baunya semerbak kalau lalu dekat-dekat situ. Akak aje peminat, superheroes semua tak minat!

Lyn Yusoff said...

Mummydearie,
klu mcm tuh apa kata akak masak & jamu lyn pulak. tingin gak nak merasa laksa johor masakan akak ni.. hehehe

sesekali kena singgah kak. mau tau sedap ker tak