Suka-Suka

Pernah Naik Harley Tak?

Dua orang pemuda sedang asyik naik kereta, tiba2 sebuah motor Harley Davidson memintas kereta mereka dan penunggangnya berteriak, aloo..bro ! Korang pernah naik harley ke tak? Dan kemudian meluncur laju.

Hampeh mamat tu! Baru naik Harley dah sombong! Kita kejar! Kata pemuda yang memandu. Jom balas kawannya.

Mereka memecut dan berjaya memintas Harley. Tak lama kemudian, Harley tersebut berjaya memintas lagi, dan penunggangnya berteriak, bro! Korang penah naik Harley ke tak? Dan harley itu meluncur laju meninggalkan kereta kedua pemuda itu.

Hampeh! Hoi! Berlagak.....eksiden baru padan muka! Jerit pemuda yang memandu kereta tersebut.

Rupanya di suatu selekoh tajam, Harley tersebut memang kemalangan dan penunggangnya dihempap motor Harley. Setelah tahu yang terlibat itu ialah Harley yang berlagak tadi kedua orang pemuda itu berhenti dan menghampiri penunggang tersebut.

Bro, korang pernah naik Harley tak??? kata penunggang Harley sambil menahan sakit.

Ha ? Kau ni dah eksiden macam ni pun masih nak berlagak lagi ke? Apa yang kau nak haa? Kata salah seorang pemuda itu.

Lalu penunggang Harley itu pun menjawab, maksud aku, aku nak tanya kalau korang pernah naik harley...boleh la bagitau aku kat mana BREK motor nih!

Percuma

4 org sahabat baik, lelaki A, lelaki B, lelaki C dan lelaki D sedang bermain golf. Sedang bermain, si lelaki D pergi ketandas sebab skit perut. Sedang menunggu si lelaki D siap, mereka yang lain bercerita tentang kejayaan anak2 mereka

Lelaki A : Anak lelaki aku sekarang ni dah jdi sorang salesman yg berjaya. Sampai die boleh bg sebijik keter Exora kat kawan die dgn PERCUMA.

Lelaki B : Wow!!! hebat, anak lelaki aku plak dah berjaya sebagai arkitek smpai die bleh bg sebijik rumah baru pd kwn die dgn PERCUMA.

Lelaki C : Cit!! anak lelaki aku lagi hebat, die dah jadi hartanah yg berjaya smpai bleh bagi 1 hektar tanah kpd kwan die dgn PERCUMA

Sedang mereka bercerita, si lelaki D smpai lalu mencelah

"Anak perempuan aku menganggur jer, tak kerja, tapi boyfriends die bagi KETER, RUMAH dan TANAH dgn PERCUMA jer"


6 comments:

Amanda Suria said...

Hahsha... sabar jer la.....

Rasp said...

hahahahhahahaha memang kelakar both the jokes...

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum..

Hahahhah..best tu jd ank D hahaha

regards,
Unsmiley

Lyn Yusoff said...

Suria,
hahahahah

Lyn Yusoff said...

Rasp,
kannnnn..
saja wat lawak petang2 puasa ni.
supaya tak lemau hahaha

Lyn Yusoff said...

sofia,
kannnnnnnnn