Bachelor Day

Just to share what I did last Saturday. Its bachelor day. Yippiieeee!!!

I wonder how long it’s been since the last time we were planning. Quite some time jugak. Selalunya postponed sbb masing2 ada family matters.

Why Lyn called bachelor day?

IMG_0302Coz three of us not married yet!!! Hehehe. Dorang adalah kawan sekolah rendah Lyn, Farda & Masni. Naik sekolah menengah dorang berdua je yg satu sekolah. Lyn tercampak sekolah lain. Hehehe

We planned almost 3 weeks dah. Finally dpt jugak jumpa. Kira jejak kasih lah ni. So we decided to lepak & having a simple lunch aka hi-tea at Delicious Setia City Mall. Act dorang ni stay area2 Klang jugak. Tapi payah betul nak jumpa.

page1 Our selections during lepaking. We had sandwich, salad, wedges & pavlova. We shared together.

Actually, klu dah jumpa tu borak yg paling sakan. Dan semestinya org2 bujang mcm kitorang ni sure lah ada topik yg tertentu kan. Pasal mcm2 termasuk kahwin. hahaha.

Lepak & borak2 sampai pukul 10pm. Dah habis kat situ yer. sambung pulak kat Pak Li Seksyen 7 Shah Alam. Serious tak puas jumpa & borak2.

IMG_0305 Ni my friend, Masni yg ordered. Tapi dah lama berborak kitorang yg dah kenyang pun duk balun sama. Dari kenyang terus lapar balik. Hehehe

Sambung borak… dan borak lagi.

Sedar dah jam 2am uolsssss.  Baru teringat nak balik anak2 dara ni. Hehehe. Serious best lepak dgn dorang. Maklum lah dah lama tak jumpa, pasti byk cerita.

We had a lots of fun. Seriously. Next will be breaking fast with them again. InsyaAllah :)


6 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Huaa bestnya..huhu kawan2 sofia majority nya dah kahwin...

regards,
Unsmiley




Rasp said...

kalo dah jumpa geng and dok berborak...
memang dari kenyang leh lapor balik oooo hehehehehehhe...

Amanda Suria said...

Seronoknya jumpa kawan sekolah.. mn la kawan2 along ni

Lyn Yusoff said...

sofia,
kak lyn pun, kawan2 ramai yg dah kwin. tinggal 2 3 org jer.. huhuhu

Lyn Yusoff said...

rasp,
mmg tul tu sis..
maklumlah habis air liur duk bercerita.. hahahah

Lyn Yusoff said...

suria,
mmg seronok..
tapi ni jer yg ada..
disebbkan bujang2, so kitorang bertiga jer