Gastric Pain

1A lots of medicine rite??

And yes, my gastric pain was visiting me again. Huhuhu. I have to take medical leave and rest at home due to a sleepless night. Dah dua malam mcm ni. Huhuhu

Actually, zaman Lyn kekecik mmg Lyn ada gastric pun. Lama dah hilang. Dan tak sangka dah besar panjang ni dia dtg menyerang kembali. I’m bit worry coz fasting month just around the corner. So taknaklah nnti ada plak kes tak boleh puasa kan. Cuti yg sedia ada tu mmg dah ada. Klu boleh taknak lah tambah2 cuti puasa lagi.

Ermmm, dan Lyn taknak pun bergantung harap dgn ubat2 ni semua. Bkn Lyn lah tuh. Lyn lebih suka cara tradisional.

My friend suggest blend kurma (buang biji dulu) dan campur dgn fresh milk. Minum dan amalkan selalu. Lagi2 nak bulan Ramadhan ni kan. Kena lah minum supaya boleh berpuasa sepanjang hari. Hope will recover soon. Amin

Korang tau tak cara2 tradisional nak hilangkan gastric ni? Please share with me. Thx you kawan2 :)


4 comments:

Amanda Suria said...

Sama la kita..along semya sakit ada..ni nk demam lagi ni...aduhai....

atty's said...

semoga cepat sihat tau lyn..jgn skip makan tau..kena makan ikut time .

Lyn Yusoff said...

suria,
musim ke erh skrg ni..
get well soon erk along..
mkn ubat

Lyn Yusoff said...

atty,
thx so much kak ty..