Reward to Myself :D

Hi Lovers,

P1020882

As a reward to myself for all the improvement that I gain last year, I bought myself a beautiful & important stuff. Secret yeah.. :D

I’m happy for that. I will reveal soon. *wink wink*

It’s present for my birthday in advanced. Hehehe..

I love my stuff so muchhhhhhhh!!!! Setelah sekian lama menabung & berusaha hasil dari titik peluh sendiri. Alhamdulillah I got it!!!!! :D Biarlah org tak bagi pun, tapi apalah salahnya belikan untuk diri sendiri. Untuk kepuasan diri sendiri pun. Tak gitu?? Bkn selalu dpt pun benda yg mahal2 mcm gini kan. Hehehe.

Something that really.. really.. really.. new for me.

Hope I think of a good reward for myself!!!

InsyaAllah, klu ada rezeki lebih boleh bagi reward for myself ever year. Wah gitu!! Hehehe.

ps: pssstt…I smells something new here. Bau lagi kedai uolssss..:D

4 comments:

Azleen said...

aper tu lyn? tak sabar nk tgk ni....

Lyn Yusoff said...

Azleen,
i will reveal soon k.. hehehe

yaTy ♥ said...

nk jugak..
hahahah..

Lyn Yusoff said...

yaty..
meh2 klu nak skali..
hahahahaha