Bebelan di Malam Hari

Hi Lovers,

Good evening everyone!!

I'm talking in general yer. If ada yg terasa awal2, I'm apologize. Tu pun klu ada yg terasa lah erk. Hehehe. Sebenarnya aku tujukan entry ni pada sorang hamba Allah yg tak sedar diri. Hahahaha

Bukan ape, agak2 korang suka ker cerita korang dijaja ngn kenalan ko?? Tak sukakan?? So Lyn pun tak sukalah klu citer aku ni dijaja oleh pihak lain. Aku kenal org tuh, dan tak perlu lah ko nak jaja citer aku kesana kemari. Aku dah noticed sgt2 perangai ko ni.  So to be fair, aku tak amik tau psal ko, ko pun tak perlu nak amik tau pasal citer aku. Ko jaga jer tepi kain ko. Kain sendiri koyak rabak tak nak plak ko jagakan. Apelah punya manusia ko ni kan!!!!

Aku ni tak lah baik sgt. I'm not perfect person. Same goes too u. Tapi klu aku tunjuk muka ko kt kawan2 aku, ada yg kata, Eh!! baiknyer dia, muka innocent je. Sejuk je mata memandang. Sbb aku dah pernah tunjuk muka ko tu pd kawan aku. Kawan aku ckp camtuh. Tapi bila aku ckp perangai ko cam harrrxxxx. Member aku terkejut ya. Kepala b***t lah kan. Muka je baik, tapi perangai cam s**lllllllllllll nak wat pe. Sbb ape aku kata muka ko cam tuh. Sbb ko suka sgt jaja perangai aku. Mmg aku ni muka tak lah sebaik ko kan, perangai pun huha sana… huha sini. Tpi aku tak kacau hidup ko pun kan. So tak perlu sentuh hal peribdi aku pun ok.

Ko pun pernah jumpa aku dulu2 kan?? So muka sgt lah tak bersalah. Tapi aku tak boleh tengok muka ko. Sbb muka ko cam hanjjjj… gak lah. Naik meluat plak aku tgk muka ko yg bertalam2 tuh.

Aku rase nak byk kali gak aku bersabar ngn perangai ko ni. Even aku tak tau sendiri pun, tapi terang2 org bercakap pasal ko yg tak sedar diri tuh. Sudah2 lah erk berciter pasal aku. Makin bertambah plak dosa. Aku wat entry ni pun dah dosa gak ok. Hahaha. Jgn smpai plak aku pgi cari ko & bagi pelempang kiri kanan. Baru ko tau langit tinggi ke rendah. Hahahahhaa

Fyi, aku dah bosan ngn perangai ko tuh. Muka nampak baik, tpi perangai Nauzubillah mcm syaitan. Bertaubatlah yer……

So sebagai peringatan, DON’T EVER2 DISTURB MY PERSONAL LIFE!!!!!!!! FAHAM!!!!!!!!!

Semoga Allah ampun dosa aku & dosa ko gak.

 

No comments: