Pecal Sayur..

IMG01249-20110501-1410Korang makan pecal sayur?? Owhhh Lyn sgt suka pecal sayur ni. Klu makan byk kali pun takde hal punya. Ada timun, kangkung, sengkuang, taugeh & kacang panjang. Owh yer Lyn tak makan ape2 jenis kacang pun after operation hari tu. Pantang. So kacang kenalah tolak tepi. Klu tak, kacang lah yg paling Lyn suka sgt2.

IMG01250-20110501-1411Kuah pecal ni mmg home made. My mum yg buat. Tak beli ape lagi tempah. Tapi Lyn terpaksa makan kuah kacang ni skit. Secoet jer Lyn amik. hehee. Sayur jer yg byk. Hehehe

Pecal ni permintaan Abg Lyn. Dia sibuk sgt nak makan. Dah mcm org mengidam dah rupanya. So kena lah dia pergi pasar pagi2. Kitorang malas nak melayan. Tolong masak bolehlah. Sekali tgk dia makan, mmg byk. Maklumlah org teringin. hahahhaa

Kitorang pun tumpang sekaki makan. Hehehehe

6 comments:

atty's said...

kty suka jugak makan pecal ni.
kdg kalo makan ngn nasi ada ikan goreng pun jadik

Dee said...

dee tak suka pecal..huhuhu..

Lyn Yusoff said...

Atty's,
same cam my mum.. suka makan pecal dgn nasi..
hehehe

Lyn Yusoff said...

Dee,
rugi akak tak suka makan pecal..
sedap tau kak.. hehe

SURIA AMANDA said...

lapar perut nengok pecal nih...

Lyn Yusoff said...

Suria,
nnti buat erkk..