Cerita Ringkas

Hi LoVers,

Tiba hari Jumaat jer, mmg mood menulis kedaung sungguh. Mula lah malas nak menaip apa lagi nak perah idea menulis. Mmg tak daya nak lawan. Penyakit M sudah datang. Hehehe. Korang sure rajin kan. Sehari berduyun2 entry.

Malam Jummat korang layan tak Mimbar Pencetus Ummah?? Ya Allah mmg best tgk rancangan ni. Mmg tak pernah missed. Mmg akan tidur lewat sampai rancangan tu habis. Adalah a few fav Lyn. Suka tgk dorang berdebat. Menusuk qalbu ok.

Itu saja coretan hari ini. Kata malas kan. Hehehe

So…..

I can get my days off from tomorrow to the day after tomorrow.

Lovely Weekend!I hope you will have a great time. Have a nice weekend!!!


4 comments:

hazlina azmi said...

semoga weekend kita sama2 indah..:)
blogwalking...jemput follow blog saya..;)
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Mummydearie said...

Sibuk menyihatkan badan semula, Lyn. Makanya takdalah buat apa-apapun di rumah. Sabtu dan Ahad baru ni akak sibuk mengemas. Hope you enjoy your holiday, no matter where you go, yeah!

Lyn Yusoff said...

Hazlina,
Thx for dropping by..
salam perkenalan buat awak jugak.

Lyn Yusoff said...

Mummydearie,
act duduk rumah lagi best kak..
boleh baring2 tgk tv.. klu keluar penat sungguh..