Budak Tocang-tocang :)

Ni gara2 takde kerja lah ni. Lepas je breakfast, masing2 takde kerja. Then Kakak mintak my youngest sis buatkan tocang lekat. Selain my mum, my sis sorang je yg ikut jejak my mum boleh buat tocang lekat ni. Kalau bagi kat Lyn, ntah jadi ape ntah rambut dorang ni aku kerjakan. Hahahaha

page6Kakak’s turn. Bila dah siap, bukan main ko gedek2 erk. Sampai amik pic pun siap tutup muka bagai. Ngehhhh. heheepage7Puteri adalah jeles bila kakak buat tocang lekat. Dia pun mintak Ucunyer buatkan. Sambil buat tu, sambil mokak2. Adik ngantuk lah buat cam ni. Dah ko nak wat pastu ngantuk plak. Nasib baik tak tertidur. Nurul pun buat sama gak. Tapi si kakak yg buatkan. page8 Tengok jelah gelagat budak2 berdua ni. Lepas jer siap terus suh amik pic. Gedikkkssssssss. Macam2 perangai. hehee.

Eh!! best pakai photoscape ni. Senang nak sort pics. Tak payah aku nak tempek semua pic satu2. Buat cam gini lagi senang. Cuma amik masa skit jer nak buat cam gini. Tapi hasilnya…. menarik!!!! Cun melecun. hehehee

4 comments:

sW33tdARLiNG said...

dulu masa kecik, my auntie pun rajen tocangkan... cantekkk..!

kemas jer tocang depa niii

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
i pun sama.. masa kekecik mmg my mum rajin tocangkan i..

org pandai buat mmg akan jadi kemas

Red Apple said...

x retila uat tocang cm ni....

Lyn Yusoff said...

Red Apple,
buat tocang ni mmg kena kreatif skit..
baru nampak cantik. tpi mmg leceh nak buat..