Rambut Siapakah Itu??

P1070085Hello… hellooo!!! It’s my hair lah. My long hair… hehehehe

Panjangkan rambut Lyn?? If I’m not mistaken, after I did rebonding last year before hari raya, I think sekali dua je Lyn trim rambut Lyn tuh. Lagi satu rambut Lyn mmg cepat panjang. So tak heran lah klu Lyn nak potong selalu. Tapi Lyn plak manelah ade masa nak potong selalu uolsss. Bila teringin nak potong baru lah pergi salon. hehehe

Klu korang nak tau, Lyn tak pernah potong rambut pendek. Klu pendek pun paras bahu. Tu dah pendek lah tuh. Lyn mmg bela rambut panjang dari zaman sekolah tadika dulu. So hari2 mmg my mum akan tocangkan. Bila sekolah menengah just ikat jer.

P1070088Cantik tak hairband Lyn tuh?? I bought in somewhere. Tak ingatlah kat maner. hehehe. Tapi takde warna biru. Terpaksa lah rembat warna pink.

Owh yer.. Lyn ade ckp dgn my mum nak potong rambut. Tapi my mum tak bagi. Katanya nanti senang nak wat sanggul. Sanggul katanya. hahahaha. Takpe ma.. rambut I cepat panjang. Hehehhee

Eh eh… kurus kan Lyn.. only 43kg jer uolssss.. Tu yg my mum suh makan byk2. Biar berisi skit badan tuh. hehehe

2 comments:

Wan Muhabakri said...

lyn..........
tak sabar nak tunggu rambut i panjang camtu gak.. dah lama tak simpan rambut panjang...

Lyn Yusoff said...

Wan,
simpan jgn tak simpan..
boleh wat sanggul.. hehehe