Dinner Night :)

I’m not gonna tell about the dinner last Friday. I’m not in the good mood right now.P1070457P1070458I wore that dress twice with two different event. The first time around 2-3 years ago. Still fit in my body. Hehehe. Nampak sgt ko masih kurus mcm dulu kan Lyn. hehehe. Tu lah namenyer baju tak cukup kain. Very the short dress. Heheheh.

High heels, earrings & bracelet by my own collection. Make-up & hair style done by friend.

Yg paling best masa closing dinner. Punyalah ramai menari atas stage. Terus keluar aura dance. hehehe.

Ape lagi.. Party time kita :DD

4 comments:

sW33tdARLiNG said...

sapa nak bertanggungjawab..? kekekeke

ur new tagline

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
u lah yg kena bertanggung jawab..
hahahhaa

SURIA AMANDA said...

sangat gojes....

Lyn Yusoff said...

Suria,
hehhe gojes katanya.. :)