Internet Suck!!! :(

Hi Lovers,

Since yesterday, I’m not connected to internet world. I dunno why. Streamyx, you gave me some headache. Ni mmg tak boleh nak connect langsung, so that I can’t blog or watsoever. Nasib baik ada BB, boleh lagi nak tweet. Kalau tak, sure mati kutu mak hokeyyyyyy.

So when the internet was kind of suck, I called TMNET and asked them what happened to the connection. Dorang dah dtg repair this morning. Actually ade port kat cable yg rosak. Dorang dah ganti pun dgn port yg baru. Tapi still tak boleh jugak. I was like… ergghhhhh. Nasib baik technician tu dah kamcing dgn Lyn. So that dia lah yg byk tolong. Dia kata kemungkinan modem pulak yg rosak. Tapi dia janji nak ganti yg baru. Klu tak petang td dia dtg, esok pagi dia dtg semula.

Ishhh susah lah mcm ni bila nak surfing semua. Jadi mati kutu lah den kat rumah cik bedah woiiiiiii. Huhuhuhu

So this afternoon, baru Lyn dpt publish semua entry Lyn. Nasib baik dah siap draft dah. Sampai office tinggal publish jer. Hehehe

I did my best to reply new comment, blog walking & follow-up my new follower when I was in the office. But a bit rushing, coz I need to attend meeting in the evening. To those has visited my blog & drop a comment. Thx so much. Really appreciated.

Hope everything running smoothly soon. Internet…. please be nice with me ok. Susah aku klu tak boleh connect ni.

Update : Internet dah okey :))

No comments: