Hairband Baru :)

P1070230This week school holiday rite. So budak kecik ni awal2 dah bagitau minggu ni cuti sembilan hari. Kita usik2 dia suh pgi kindie, dia tak mau. Teacher adik kata, cuti 9 hari. Ishhh bertuah punya budak. Tau je school holiday. Hehehe.

Lyn balik during lunch hour tu. Budak kecik ni ada sama. Rupanyer nak tunjuk hairband baru dia.

Cantik tak scarf adik??

Cantik!!! Sape belikan??

Mak Long yg belikan.

Owhhhhh…

P1070231Sanggup dia suh Lyn amik gambarnyer. Dia suh letak dlm laptop. Hehehe. Lepas tu boleh achik letak pic adik dlm blog. Hehehe.

Puteri ni mmg, bab2 melawa bagi lah kat dia. Confirm dia suka punya. Kecik2 lagi dah pandai melawa kan. Kids nowadays :DD

8 comments:

ieda said...

notty face..tapi maintain comel..

Lyn Yusoff said...

Ieda,
comel cam ai.. hehehe

mummysyafie said...

cantik nya hairband baru..bleh la auntie pinjam ni

Lyn Yusoff said...

mummysyafie,
dia tak kedekut kak.
boleh pinjam

Puanbee said...

hee perempuan kan lagi2 kalu ibu nya suka melawa..mesti turun ke anak!

Lyn Yusoff said...

Puanbee,
biasalah tuh..
semua perempuan suka melawa.. hehehe

SURIA AMANDA said...

sama la ngan anak buah lisa si dania tuh...

sW33tdARLiNG said...

wahh like niece like auntie laaa