11 Tahun

Di hari Jumaat 11 thn yg lalu, spt pagi ini, Lyn sekeluarga kehilangan Abah tersayang. Sedar tak sedar sudah 11 thn Arwah meninggalkan kami. Rasa baru jer kami semua berseloroh dgn nya.

Tarikh 18th April 2003 tidak akan Lyn sekeluarga lupa kan sampai bila2. Hari Jumaat tepat jam 9am Arwah Abah kembali ke rahmatullah bertemu Maha Pencipta Nya. Sebak, sedih, mmg tak boleh di ungkap dgn kata2. Hanya doa saja yg mengiringi Arwah sehingga ke hari ini. Tak boleh tulis lebih2. Sedih :(

IMG_20131130_161805 I’ve found this inside Arwah Abah’s cabinet. The pictures taken during their journey to performed Haji & Umrah. Zaman muda2 gitu. Sampai skrg masih cantik & elok terletak dlm cabinet tu.

Abah, we missed you so much!! Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Arwah & di tempatkan di kalangan orang2 yg beriman dan beramal soleh. Amin

Tidak lupa kepada mereka juga…

Al-Fatihah utk kedua Arwah Atuk & Nenek, kedua abg ipar, Allahyarham Badrul Hisham bin Hanafi & Allahyarham A. Aziz bin Selamat, anak saudara, Allahyarham Mohd Norhairi bin Mohd Johan & Allahyarhammah Hazlinda binti Hussein, ahli keluarga serta muslimin & muslimat yg telah kembali ke rahmatullah. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh kalian dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman & beramal soleh. Amin.

Sentiasa ingat, kami tidak pernah melupakan kalian.


6 comments:

Mummydearie said...

Al-Fatihah. Walaupun dah lama, tak mungkin hilang dari ingatan. Akak ni bab-bab ni memang lagilah emosi. Sampai sekarang pun masing teringat-ingat merindu :(

Amanda Suria said...

salam takziah, alfatihah...

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum...

Al-fatihah..

yer kak..susah untuk kita lupakan mereka yang dh tinggalkan kita..

regards,
Triplesmiley

Lyn Yusoff said...

Mummydearie,
sikit pun tak pernah lupa kan kak benda2 mcm ni.. hari2 teringat, cuma tak tunjuk jer

Lyn Yusoff said...

Along,
thx along

Lyn Yusoff said...

Sofia,
betul tu sofia
sampai bila2 pun takkan lupa