B.e.H.a.V.e at Service Center

I sent my lovely car to service center last Saturday. I serviced my car in Taman Sri Muda Shah Alam. I told them there was 4 things I needed them to check on.

  1. Service for 39000km
  2. Tayar yang bising. I think absorber kot.
  3. To check alignment & balancing
  4. Timing belt & others thingy.
IMG00138-20100724-1715Very short discussion with Supervisor. Dah selalu Lyn deal dgn dia. So senang jelah kan. Here, you can book for your turn and wait at home or other place until they call your phone. So tu yang Lyn pratikkan. Just inform him about the matters & chow balik. Malas Lyn nak tunggu. Sure berjam2. Once finished, he will call me.

So balik lah Lyn dgn Zaza the Mak Hayam. Tak memasal perempuan ni jadi driver saya. hahaha. Balik rumah sempatlah tidur jap sebelum sambung berkemas.

Tapi serious.. Lyn rindu kan B.e.H.a.V.e… Baru berapa jam dah rindu. Ape lah. Hehehe. Around 2pm, received call from Supervisor saying that my car tak leh siap dalam masa yg ditetapkan. Sbb byk kereta & byk lagi benda yg dia perlu check.

Takpe lah, since Lyn pun tak kemana, biar my car disana untuk di service. Kul 4.30pm baru boleh amik. IMG00136-20100724-1714Zaza send me back to service center. Masa tu mmg car takde. Ishh takkan tak siap lagi. Rupa2nyer dorang hantar ke car wash. Again, you will get a FREE car wash on each car service. Best tak?? so tak payah nak pergi car wash segala. Hehehe

Paid segala & drove straightly to my house.

Baru lah best nak drive. Maklum lah baru service kan. Bunyi bising pun takda lagi. Senang skit tuan ko ni. Kalau tak hari2 menceceh je. hahaha.

Errm.. melayang lagi duit. Huhuhuhu..

2 comments:

Dee said...

kalo pakai keta mmg kenalah pegi rawatkan sis..mcm org gak..kdg2 sakit..bwk gi jumpa doktor..bg ubat..sihat semula..hehehe..

Lyn Yusoff said...

Kak Dee,
betul tu kak..
bila nak pakai kereta, kenalah jaga maintenance nyer.. hehehehe