My Dream Handbags…

I love LV…

I love Channel..

I love Gucci..

I love Coach..

I love Marc Jacobs…

I love Prada..

All designer handbag… I really love very muchhhhhhhhhhh!!!!

I rasa semua org admired nak dapat designer bag. Am I rite??? Tipu lah kalau as a woman tak minat semua designer handbag tu. I tak percaya uolsssss…

But….

P1040567It’s not mine. It’s belong to Kakak Seri.

Cantik??? of coz… I like the pattern & design too. But the most important is… it’s LV.. LV ok.. Hehehehe

I wanna be like her. Career woman.. good/ higher income every month without failed. She really inspired me!!!..

So far I can’t reveal it, sapa dia Kakak Seri Lyn tu. Sooner or later, InsyaAllah I will reveal it. Biar menjadi rahsia between both us.

Lyn… I know you can do it..

Mane lah tau nnti boleh pakai LV jugak kan…

Yakin boleh!!!… wah gitu!!!! :DD

7 comments:

syazana said...

Mesti boleh k.lyn.Yakin...yakin...yakin..

Kaseh NazLieza said...

alamak..dream yg sama la kak...cntik...

Dee said...

ntahlah sis..dee x minat sgtlah designer2 handbag ni..tp kalo ko bg kak dee duit berkepuk..fuh..kak dee nk beli umah cantik2..n travel serata dunia..tu je..hehehe..

Lyn Yusoff said...

Syaz..
ya!!! yakin boleh..
Amin...

Lieza,
wow.. same taste..
so meh lah sama2 kta dpatkannyer..

Lyn Yusoff said...

Kak dee,
selain dr travel satu dunia...
lyn nak beli gak designer handbag ni.. tu lah idaman ku...

mummysyafie said...

insyallah...satu hari ada jugak rezeki lyn nak pakai LV ni..

Lyn Yusoff said...

Mummysyafie,
InsyaAllah...
ada rezeki nnti mmg Lyn nak beli..