I’m Craving for Caramel

I was craving for caramel pudding last Saturday. So instead of buying outside, I stalked few blogs and choose the simplest recipe for caramel pudding. Ade gak tanya kawan. The recipe pun tak jauh beza.

But takda lah masa nak buat lagi sekarang ni. InsyaAllah, Saturday nite ni nak buatlah untuk makan2 sekeluarga.Caramel-PuddingIt’s so tempting rite?? Baru tengok pic, dah terliur2. nyummm nyummmm. Memang wajib buat weekend ni. Kalau tak, meleleh lah lagi air liur ku ini.. *gulp*… :P

[Pic, credited to Google image]

4 comments:

mytrajet74 said...

ermm...mmg sedap...buat jgn x buat lps tu jgn lupa hntr kat saya ye...

Dee said...

kak dee pun buat sendiri je..lg puas balun seloyang..hahaha..

Lyn Yusoff said...

mytrajet74,
wah!! dekat ke nak hantarnyer tuh..
hehehhe

Kak Dee,
betul lah kak.. baik buat sndiri..
sure puas makan nnti.. hehehhe

adenium said...

dah buat nnt pass sni sket erk lyn... hehehe