New Life :)

Hi Lovers,

Good morning everyone!!!..

Yesterday, just lepaking at my home. I didn’t go anywhere. Bantai tidur jer kat rumah. Bak kata my friends, qada’ tidur yg lepas2. Sort of la. Hahahhaa. Tapi boring gak, asyik tidur & tidur. Naik letih badan ni. Hehehe

Starting today, I’ve been so busy. My planner is completely full. Here & there byk je activity nyer. Dengan personal matters & kerjanyer. Semuanya nak kena settle on the spot. Kerja mana yg tak busy kan. Cuma kena pandai handle jer.

Actually, I was supposed to start my new job today but due to some circumstances it has been moved to next week. new lifeAnyway, wish me luck in my future undertakings. Amin….

ps: Korang…. aku rindu korang lah, walaupun baru sehari. Nanti ada masa kita jumpa ok.

[pic, credited to Google image]

3 comments:

Dee said...

wow..tgh cutilah ni ye..go n settle apa2 yg x settle lglah sis..x pun bc buku, go spa..gi ar mana2..hehehe..

lily lotus said...

bestnya :)...all the best dear

Lyn Yusoff said...

Kak Dee,
cuti 2 hari jer kak..
so meronggeng ke sana sini dulu...
next week dah start kerja balik..
hehehehe

Lily,
thx so much dear :)