Siapa Dia??

Actually, mmg Lyn tak sempat nak catch-up theater ni kat Istana Budaya. Dgr review masing2 theater ni sgt best. Due work commitment yg tak menentu, mmg asyik terlepas tarikh. Now dah habis dah. huhuhuhu

Masa tgh2 surf internet pasal The Secret Of Nora, Lyn terbaca satu announcement ni..

Due to popular demand, The Secret Life of Nora will stage 3 additional shows from the 20th to 22nd October. Tickets also available at our Istana Budaya counter. Online sales will close 24 hours before each show date, you may still purchase your tickets directly from our Istana Budaya counter.

Hopefully dpt lah Lyn tgk antara tiga hari tuh. Plan to bring my mum too. Dia suka sgt dgr lagu Datin Tiara tu. Bila ade lagu tu kat Astro, dia tak bagi tukar channel okey. Classssss ko jah!!!.. hehehe

Sbb dia kata tu lagu lama. Kitorang siap nyanyi sesama lagi. Mum pun nyanyi gak. Gerek lah. Kata org lama. Sure lah tau lagu lama kan.. hehehehe

**********************************

Mana dia
Siapa dia
Ini dia
Mana dia
Siapa dia
Mana dia

Siapa siapa itu
Memandang pada aku
Hatiku terharu
Teringat kau selalu

Siapa siapa itu
Memandang pada aku
Hatiku terharu
Teringat kau selalu

Renungan dari matamu
Meresap di jiwa aku

Pandai kau berlagak
Sungguh kau bijak
Rasa hatiku tergoda tertawan
Bila melihat wajah rupawan
Hatiku jiwaku kini tertawan

Siapa siapa itu
Memandang pada aku
Hatiku terharu
Teringat kau selalu

Siapa siapa itu
Yang memandang pada aku
Ah hati rasa terharu
Bimbang rasa selalu
Gelora dalam kalbu

Aku memusing menjeling
Penuh dengan menggoda
Hatiku bergoncang
Kemuncak dirancang
Hinggakan ku tertawa tersipu
Memikat dan merayu
Nafasmu berderai
Gelora jiwamu

Jiwamu jiwamu jiwamu Auwww..

Bila melihat wajah rupawan
Hatiku jiwaku kini tertawan

Siapa siapa itu
Memandang pada aku
Hatiku terharu
Teringat kau selalu

Siapa siapa itu
Yang memandang pada aku
Ah hati rasa terharu
Bimbang rasa selalu
Gelora dalam kalbu

Gelora dalam kalbu

No comments: