I Wanna Hair Like This!!!

Hi Lovers,

I’m thinking of hair makeover. I think it’s a time to change. Kinda bored with my current hair. Asyik2 rebonding jer. Macam lah takde style lain kan. Padahal melambak kot. Hehehe

Now, I feel like to changing my hair to wavy/curls. Dah tiba masanya.

I’ve been checking out some hairstyles. Penat lah duk Google sana sini.

From here..

P1090445

To here…IMG01385-20110601-1457 Yg ni temporary perm..

Checking out with my LOVE too. Kena tau, dia suka style mcm mane. Betul tak?? Bila tanya, dia kata it’s depend on you. Padahal dia suka tgk rambut Lyn straight. Camne tuh..

Finally, I’ve found one promo for hairstyles. Can choose from color/ rebonding/ perm.

I’m gonna rebonding my hair again…. or

Curl my hair.

I’m still thinking…

But anyway, still got time.

6 comments:

SURIA AMANDA said...

take time dear..kalau x nanti menyesal..cari design yang betul2 kena ngan lyn..

Unknown said...

i suka tgk rambut u lurus jer...nmpk muda

Lyn Yusoff said...

Suria,
tu ler along..
tgh duk pikir skrg ni..
hehehe

Lyn Yusoff said...

Azlin,
hehee yeke..
kenalah wat rebonding semula..
heheheh

sW33tdARLiNG said...

boleh jer ngan rambut tu lynn... mcm my sis buat

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
tu la ingat nak buat gak..
tunggu lah nnti...
hehehe