Lawak Lagi :)

Pada satu hari, ayam telah menghiaskan dirinya dgn menyangkut manik2 yg berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju kediaman kambing. Setiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam : Kambing, apa khabar?

Kambing : Baik. Wah ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana hensem2 ni??

Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok reaksi ko.

Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, kau tetap kaki ayam, kan??

Ayam : kau kutuk aku yer? Kau pun ape kurangnya….

Kambing : Apa pasal plak?

Ayam : Nampak cam alim je. Simpan janggut. Tapi telur nampak.

LOL

Ni lawak ok. Gurauan di tengahari :)

10 comments:

zac zirwan said...

boley masok maharaja lawak nih!

atty's said...

Tersenyum kty baca entry ni..

Hi lyn..sonok dapat jumpa lyn semalam..

Dee said...

hahaha..lepas ni kumpulan balas leh guna joke lyn utk maharaja lawak..

mummysyafie said...

opsss...hihihi..tetiba senyum part hujung tu

Lyn Yusoff said...

Zac,
hahaha...

Lyn Yusoff said...

Atty,
hehehe...

sonok jumpa akak smlm..
nnti kita jumpa lagi erk...

Lyn Yusoff said...

Dee,
haahhahah..
dorg kan suka amik joke kat email..
hehhee

Lyn Yusoff said...

Mummysyafie,
hahahhaa..
meh senyum sama2.. hehehe

sW33tdARLiNG said...

hahahahaha...!! rasanya dah pernah baca lawak ni, tapi ttp rasa lawak

Lyn Yusoff said...

Sw33tdarling,
lol :D